معرفی سیستم املاک و مستغلات
در این نرم افزار بصورت جامع کلیه اقلام اطلاعاتی از املاک و مستغلات را می توان وارد کرد و نسبت به آن جستجوهای پیشرفته ای انجام داد .ثبت قراردادهای منعقد شده برای هر ملک و یادآوری سررسید پایان رهن و اجاره قبل از موعد اتمام قرارداد، در این برنامه امکان پذیر می باشد.
همچنین کاربر می تواند لیست قرارهای مشتری و بازدیدهای املاک را ایجاد کند و لیست روزانه قرار بازدید هر کارشناس را ارائه نماید.این برنامه تحت شبکه با تعریف کاربران متعدد طراحی شده و هر کاربر می تواند فایلهای اطلاعاتی مخصوص به خود را ایجاد نماید.
>> ایجاد پرونده املاک :
♦ ثبت انواع ملک و مستغلات از قبیل زمین، آپارتمان، ویلا، مغازه و … با تنوع بیش از 40 آیتم اطلاعاتی برای هر ملک.
♦ برخی از آیتم های اطلاعاتی عبارتند از :
♦ نوع ملک (زمین،آپارتمان، ویلا …) – آیتم وضعیت ملک (فروش، رهن، معاوضه و…) – نوع سند – وضعیت سکونت، نوع کاربری
♦ سیستم سرمایش و گرمایش – نوع اسکلت و نما – پوشش کف – عمر بنا – ابعاد زمین – متراژ زمین و ساخت – جنس کابینت
♦ تعداد خواب – طبقه و تعداد طبقات – وضعیت نور (شمالی، جنوبی) – قیمت کل بنا – مبلغ رهن و اجاره و قابلیت تبدیل رهن
♦ تعریف امکاناتی مثل : پرده، پارکینگ، انبار، آسانسور، بالکن، دزدگیر، مستر دار، دستشویی فرنگی و همچنین حضور مالک
♦ ثبت اطلاعات مالک مانند : نام، تلفن و همراه صاحب ملک یا نماینده او – ثبت کد ملک و آدرس ملک – درج نام کارشناس ملک
♦ کلیه اقلام اطلاعاتی فوق در دسترس کاربر می باشد و با توجه به نوع ملک آیتم های متناسب با آن ملک را وارد می نماید.
♦ هر کاربر می تواند سایر فقره های اطلاعاتی را مطابق نیاز تعریف نماید و موارد مد نظر خود را به اطلاعات پیش فرض اضافه کند .
>> آیتم های پویا از اطلاعات املاک :
♦ در این برنامه تا 4 فقره از انواع اطلاعات در اختیار کاربر می باشد و می تواند بر اساس نیاز موسسه و سلیقه خود، آنها را تعریف کرده و استفاده نماید.
♦ بطور مثال کاربر می تواند چهار آیتم اطلاعاتی را به شرح زیر در سیستم املاک درج نماید :
♦ آیتم نوع 1 : تفکیک براساس زمین،آپارتمان، ویلا ، مغازه، باغ و …
♦ آیتم نوع 2 : تفکیک بر اساس نوع سپردن ملک به موسسه مثل : فروش، رهن، اجاره معاوضه و…
♦ آیتم نوع 2 : تفکیک وضعیت سند مانند : سند آزاد، در رهن بانک و …
♦ آیتم نوع 2 : تفکیک وضعیت سکونت ملک از قبیل : تخلیه، سکونت مالک، سکونت مستاجر و …
♦ البته موارد 4 گانه فوق کاملا دراختیار کاربر است و صرفاً مثالی برای آگاهی از عملکرد نرم افزار است و همانگونه که اشاره شد بنا بر نیاز موسسه، کاملا در اختیار کاربر قرار دارد.
>> آیتم های ویژه در ثبت فایل املاک :
♦ در این برنامه همراه با ثبت فقره های اطلاعاتی از ملک، می توان کارشناس مربوط به آن ملک را وارد نمود .
♦ با درج نام کارشناس ملک، می توان لیست املاک یک کارشناس را جهت استفاده های مدیریتی فراهم نماییم و در موقع مناسب ارائه دهیم .
♦ همزمان با ثبت فایل اطلاعاتی از هر ملک، کاربر می تواند برای روزهای آتی تاریخ سررسید و یادآور ایجاد نماید .
♦ ثبت سررسید یادآور این امکان را به کاربر می دهد که پیگیری های مهم و حیاتی در مورد یک ملک را در موعد مقرر پیگیری نماید .
>> ثبت بازدید و قرار مشتری برای املاک :
♦ از جمله ویژگی های منحصر به فرد این برنامه می توان به ثبت قرار مشتری برای بازدید ملک مورد نظر، اشاره کرد .
♦ کاربر می تواند در زمان ثبت قرار مشتری ، اطلاعاتی از قبیل » نام مشتری، تلفن تماس، ساعت و تاریخ هماهنگ شده با مشتری را برای هر ملک وارد نماید .
♦ با توجه به این ویژگی برنامه بازدید هر ملک برای موسسه و کاربر قابل رویت است و می توان، از طریق آن برنامه ریزی دقیقی برای بازدید مشتریان انجام دهیم .
♦ همچنین درج نام کارشناس موسسه برای قرار بازدید مشتری نیز امکان پذیر می باشد و کاربر می تواند برنامه بازدید هر کارشناس را به او ارائه دهد.
♦ نگهداری سابقه بازدیدها و استفاده های مدیریتی بعد از آن هم درخور توجه است که در این برنامه انجام می شود . بعنوان نمونه لیست عملکرد کارشناسان و میزان فعالیتشان.
>> دخیره کردن تصاویر املاک :
♦ این امکان وجود دارد که در برنامه، تصاویر مربوط به هر ملک را درج و ذخیره نماییم .
♦ درج تصاویر برای کاربر سیستم و یا کارشناس ملک، اهمیت بسیار زیادی دارد. خصوصا در موسسه هایی که نسبتا مراجعه کننده بیشتری داشته باشند.
♦ می توان هنگام حضور بازدید کننده و قبل از اقدام به بازدید، عکسهای ملک مورد نظر را در نمای بزرگتر به مشتری نمایش داد.
♦ این امکان نقش به سزایی در صرفه جویی وقت مشتری و بخصوص کارشناسان موسسه خواهد داشت و قبل از بازدید، مشتری تا حدود زیادی در فضای ملک مورد نظر قرار خواهد گرفت.
>> ثبت قراردادهای املاک :
♦ در این برنامه می توان قراردادهای منعقد شده در موسسه املاک را ذخیره کرد .
♦ آیتم های اطلاعاتی متنوعی از قرارداد ذخیره می شوند مثل : اطلاعات مشتری، کد ملی و شماره تماس و همراه مشتری – مبلغ کل قرارداد و یا مبالغ رهن و اجاره .
♦ ثبت کد رهگیری و تاریخ انعقاد قرارداد ، مبلغ کمسیون مندرج در متن قرارداد نیز ذخیره می شود .
♦ همزمان با ثبت قرارداد می توان پورسانت پرداخت شده به بازاریاب و یا واسطه معامله را جهت استفاده های بعدی درج نماییم .
♦ همچنین درج سررسید یادآور برای قراردادهای رهن و اجاره ، کمک شایانی در پیگیری های بعدی می نماید.
♦ کاربر می تواند با درج سررسید یادآور متناسب با قرارداد منعقد شده، قبل از اتمام قرارداد، لیست پیگیری های خود را فراهم کرده و برای انعقاد قرارداد های آنی برنامه ریزی نماید .
♦ به صورت جداگانه فرم یادآور قراردادها برای کاربر تهیه شده که بر اساس بازه زمانی و انتخاب ملک، می تواند اقدام به تهیه لیست مورد نظر خود نماید.
♦ همچنین کاربر می تواند از فرم لیست بازدید، برنامه روزانه کارشناسان را آماده کرده و با برنامه ریزی مدون، خدمات بهینه تری به مشتریان ارائه نماید.
♦ امکان استفاده از سیستم حسابداری جامع برای کنترل سایر امور و رویدادهای حسابداری از قبیل :
- ثبت اسناد حسابداری و رویدادهای مالی معمول در هر شرکت .
- کنترل موجودی های صندوق و بانک مطابق روال موسسات بازرگانی دیگر .
- ثبت چک های دریافتی و پرداختی و کنترل سررسید تعهدات چکها .
- ثبت فاکتورهای خرید و و هزینه های انجام شده .
- ثبت فاکتورهای فروش و سایر اقلام و فاکتور خدمات انجام شده دیگر .
- و ده ها مورد امکان دیگر که در همین سایت در قسمت سیستم حسابداری جامع حسابداری توضیح داده شده است.
کاربر برنامه می تواند تصاویر مربوط به هر ملک را ذخیره نموده و در مواقع لزوم با بزرگنمایی صفحه نمایش آنها را به مشتریان نمایش دهد
پشتیانی آنلاین
ایجاد شبکه پشتیبانی آنلاین جهت سهولت دسترسی مشتریان به مشاوران مالی و رایانه از لحظه خرید تا موقع تسلط کافی بر استفاده از نرم افزار .
دریافت آپدیت های دوره ای
آپدیت های برنامه برای کلیه مشتریان رایگان است و کاربران همواره می توانند از آخرین نسخه ارائه شده بهره مند شوند
دریافت پیشنهادات مشتریان
کلیه پیشنهادات مشتریان دریافت شده و پس از تحلیل ویژه و بررسی های کارشناسانه، بصورت عمومی در مجموعه نرم افزاری ایجاد می گردد. در این رابطه با ثبت تیکت با ما در ارتباط باشید.
می خواهم دموی رایگان برنامه سیستم املاک و مستغلات را نصب و راه اندازی نمایم !
نصب برنامه توسط خودم
از لینک دریافت دموی رایگان که در بالا و پایین این صفحه قرار داده شده استفاده کنید و پس از دانلود ستاپ، اقدام به نصب آن روی کامپیوتر خود نمایید. در هر مرحله می توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.
نصب برنامه از راه دور
کافی است به شبکه اینترنت متصل باشید و صرفا با یک تماس، پشتیبان ما از راه دور برنامه را روی سیستم شما نصب می کند. و با این روش دموی رایگان برنامه روی سیستم شما نصب و راه اندازی می گردد.
تبدیل به نسخه اصلی
در نسخه دمو کلیه امکانات برنامه دراختیار شما قرار می گیرد و با خیال آسوده نسبت به رویت امکانات برنامه اقدام نمایید. هر زمان که بخواهید از ورژن اصلی استفاده نمایید، به ما اطلاع دهید، تا در اسرع وقت تبدیل نسخه، از روی سرور انجام گردد.