معرفی سیستم رستوران و امور خدماتی
این سیستم برای کنترل امور رستوران، فست فود و یا مشاغل خدماتی دیگر که ارائه کالا و خدمات آنها تقریبا یکسان است، استفاده می گردد . در این برنامه، کاربر پس از تعاریف اولیه، فقط با زدن کلیدهای میانبر یا تاچ /لمس صفحه نمایش می تواند کلیه فاکتورهای خود را صادر نماید.
امکاناتی در این سیستم فراهم شده که کاربر می تواند براساس نیاز مجموعه، فقره های اطلاعاتی گوناگونی را تعریف کرده و هنگام ثبت فاکتور به راحتی از آنها استفاده نماید. این ویژگی برای تسریع ثبت فاکتور و پرهیز از اتلاف وقت برای ثبت سفارشات در نظر گرفته شده است.
>> ثبت پارامترهای مورد نیاز سیستم
♦ تعریف پارامتر سفارش نوع 1 جهت درج در مشخصات فاکتور مثل (سفارش داخلی/بیرون بر/سالن و …)
♦ تعریف پارامتر سفارش نوع 2 جهت استفاده در آیتمهای فاکتور مثل (میزشماره 1 /شماره 2 و …)
♦ تعریف پارامتر سفارش نوع 3 جهت استفاده در آیتمهای فاکتور مثل (باظرف /بی ظرف و …)
♦ نمایش و یا عدم نمایش سفارش های سه گانه فوق براساس نیاز کاربر
♦ امکان تعریف مبلغ پیک و انتخاب آن برای هر کدام از انواع سفارش ایجاد شده
♦ امکان تعریف حق سرویس و درصد آن و انتخاب آن برای هر کدام از انواع سفارش ایجاد شده
♦ معرفی پیک های مجموعه و انتخاب آن در هر فاکتور برای تشکیل صورتحساب پیک ها
♦ اتصال حساب حق سرویس و پیک از سیستم حسابداری جهت ثبت آیتم های فاکتور در تشکیل سند حسابداری
♦ انتخاب اتصال حساب مشتریان به سیستم حسابداری و برگزیدن مشتری پیش فرض در ثبت سفارشات
♦ نمایش و یا عدم نمایش پانل مشخصات اقلام سفارش برای ثبت نیاز و توضیحات مشتری و موارد خاص، مثل (بدون گوجه، سس تند و …)
♦ امکان ثبت مشخصات پیش فرض در پانل به منظور استفاده سریع کاربر صندوق و ثبت سفارش مشتری
♦ امکان تغییر اندازه پانل مشخصات سفارش و استفاده بهینه از فضای انواع مانیتور برای کاربر
>> تعریف گروه سفارشات و اقلام پیش فرض
♦ امکان ثبت 6 گروه اصلی سفارشات به منظور قراردادن کالا یا خدمات در این گروه ها و استفاده کاربر صندوق حین ثبت سفارش
♦ امکان ثبت 30 قلم از کالا یا خدمات در هر گروه سفارش ثبت شده
♦ به سهولت و همزمان 180 قلم کالا برای ثبت سفارش در دسترس کاربر صندوق قرار دارد
♦ امکان ثبت توضیحات خاص مشتری هنگام ثبت سفارش در مواردی که آن توضیح در پانل مشخصات، از قبل ذخیره نشده باشد
♦ امکان تعریف اعداد 1 تا 30 برای اقلام 30 گانه هر دسته سفارش، کاربر با تایپ ارقام سفارش مورد نظر را ثبت نماید.
♦ امکان تغییر تعداد سفارش بدون تایپ و با استفاده از آیکون های 1 تا 30 که در زیر پانل سفارشات تعبیه شده است
♦ امکان انتخاب بیش از 100 نوع شمایل/استایل برای فرم رستوران به انتخاب کاربر
>> امکان چاپ سه لیست سفارش بصورت همزمان :
♦ ایجاد فرم چاپ سفارش مشتری و امکان طراحی آن در برنامه بر اساس نیاز مجموعه و درج لوگو و سایر موارد در آن
♦ امکان چاپ سفارش مشتری جهت شناسایی هنگام تحویل سفارش همزمان با ثبت فاکتور سفارش
♦ امکان چاپ مجزا محل آماده سازی برای آگاهی از سفارش مشتری و اقدام به تولید سفارش، بدون نیاز به هرگونه اطلاع رسانی نامتعارف
>>ثبت اشتراک
♦ ایجاد سریع مشتریان مجموعه در سیستم برای مراجعات بعدی به اطلاعات آنها
♦ ثبت شماره موبایل به عنوان کد اشتراک، جهت سفارشات با پیک، و یا بهره برداری های مدیریتی در سیستم تبلیغاتی و نظایر آن
♦ تعریف آدرس مشتری هنگام ثبت اشتراک به منظور آگاهی پیک از محل تحویل سفارش.
♦ اتصال اتوماتیک مشترک جدید به سیستم حسابداری برای ثبت آگاهی از فروش های هر مشترک و تفکیک حساب آنها
♦ امکان کشف سابقه سفارشات مشترکین مختلف در سیستم حسابداری و بهره برداری های اطلاعاتی و نظایر آن .
>>ثبت سفارش و تشکیل فاکتور مشتری
♦ ثبت سفارش اقلام مشتری به سرعت با یکی از روش های زیر :
- تایپ اعداد 1 تا 30 معادل ردیف های 30 گانه در هر پانل و درج در فاکتور
- کلیک موس بر روی هر یک از اقلام درج شده در پانل ها و انتخاب آن برای درج در فاکتور
- تاچ/لمس کردن آیتم مورد نظر در مانیتورهایی که امکانات ویژه ای دارند
♦ ثبت پیش فرض یک(1) قلم برای هر سفارش و تغییر تعداد از طریق آیکونهای 1-30 که برای این منظور تعبیه شده است
♦ ثبت مشخصات سفارش از طریق پیش فرض های ثبت شده و یا ثبت موارد خاص مشتری در هر قلم از فاکتور
♦ درج مشخصات سفارش در فاکتور های چاپ شده جهت آگاهی مشتری و مسئول آماده سازی سفارشات از موارد مدنظر مشتری
♦ امکان استفاده از کالا و یا خدماتی که در لیست 180 گانه از پانل سفارشات نیستند
♦ دسترسی کاربر صندوق به انواع سفارشات سه گانه تعریف شده و انتخاب اشتراک و … هنگام ثبت فاکتور مشتری
♦ انتخاب گروه های 6 گانه و اصلی و نمایش اقلام تعریف شده آنها در پانل سفارشات با لمس/تاچ یا کلیک عنوان آن و یا استفاده از میانبر Ctrl+1..6 صفحه کلید
♦ ثبت نحوه تسویه حساب مشتری در فراخوانی فرم تسویه و استفاده از امکان تسویه نقدی، پوز بانکی و …
>>سایر امکانات
♦ نمایش لیست انتظار سفارشات در حال آماده سازی برای آگاهی کاربر صندوق و مدیریت ترافیک مشتری
♦ ثبت تحویل سفارش توسط کاربر صندوق یا قسمت تحویل سفارش و حذف آن از لیست سفارش
♦ رویت لیست موجودی غذا و تعداد مانده و سفارش داده شده همزمان با ثبت فاکتور و مدیریت سفارش مشتری
♦ تعریف شیفت کاری و تفکیک کلیه حسابها و فاکتورهای ثبت شده با توجه به تغییر پرسنل صندوق
♦ امکان تعریف شماره شروع سفارش مشتری برای هر روز و یا هر شیفت کاری و درج آن در فرم های چاپی
♦ امکان تعریف میزان انتظار مشتری و درج آن در فاکتور چاپ شده جهت کنترل ترافیک مراجعات و تحویل سفارش
♦ امکان تعریف فرمول تولید برای آن دسته از اقلامی که بواسطه مصرف مواد اولیه تهیه و تولید می شوند و ثبت آن در سیستم
♦ ایجاد کالای تولید شده (فاکتور تولید/مصرف) همزمان با ثبت فاکتور فروش و تعریف سفارش مشتری
♦ ایجاد موجودی از اقلام تهیه شده در بخش آماده سازی و آگاهی کاربر صندوق از مانده آنها و کنترل سفارش مشتری
>>گزارشات سیستم
♦ ارائه تراز عملکرد یک کاربر خاص در سیستم جهت رفع مغایرت احتمالی در وجوه نقد یا پوز بانکی با میزان فروش و تحویل صندوق به شیفت بعدی و نظایر آن
♦ نمایش خلاصه اقلام فروش یک کاربر خاص در سیستم ، ارائه تراز فروش کاربر و تعداد و مبلغ آن
♦ امکان رویت گزارش عملکرد و خلاصه فروش کاربر و چاپ روی فیش پرینتر موجود در کانتر صندوق کاربر
♦ امکان استفاده از گزارشات جامع کالا و اشخاص در سیستم حسابداری پایه اعم از : تراز کالا، موجودی کالا، گردش حساب و …
♦ امکان استفاده از سیستم حسابداری جامع برای کنترل سایر امور و رویدادهای حسابداری از قبیل :
- ثبت اسناد حسابداری و رویدادهای مالی معمول در هر شرکت .
- کنترل موجودی های صندوق و بانک مطابق روال موسسات بازرگانی دیگر .
- ثبت چک های دریافتی و پرداختی و کنترل سررسید تعهدات چکها .
- ثبت فاکتورهای خرید و و هزینه های انجام شده .
- ثبت فاکتورهای فروش و سایر اقلام و فاکتور خدمات انجام شده دیگر .
- و ده ها مورد امکان دیگر که در همین سایت در قسمت سیستم حسابداری جامع حسابداری توضیح داده شده است.
با تعریف داینامیک و نامحدود پارامترهای سیستم، کاربر می تواند بطور موثر و هوشمندانه، سیستم کاری خود را پیاده سازی نموده ، و صرفا با چند کلیک ساده و یا تاچ/لمس مانیتور اقدام به ثبت فاکتور و سفارش مشتری نماید
پشتیانی آنلاین
ایجاد شبکه پشتیبانی آنلاین جهت سهولت دسترسی مشتریان به مشاوران مالی و رایانه از لحظه خرید تا موقع تسلط کافی بر استفاده از نرم افزار .
دریافت آپدیت های دوره ای
آپدیت های برنامه برای کلیه مشتریان رایگان است و کاربران همواره می توانند از آخرین نسخه ارائه شده بهره مند شوند
دریافت پیشنهادات مشتریان
کلیه پیشنهادات مشتریان دریافت شده و پس از تحلیل ویژه و بررسی های کارشناسانه، بصورت عمومی در مجموعه نرم افزاری ایجاد می گردد. در این رابطه با ثبت تیکت با ما در ارتباط باشید.
می خواهم دموی رایگان برنامه سیستم رستوران را نصب و راه اندازی نمایم !
نصب برنامه توسط خودم
از لینک دریافت دموی رایگان که در بالا و پایین این صفحه قرار داده شده استفاده کنید و پس از دانلود ستاپ، اقدام به نصب آن روی کامپیوتر خود نمایید. در هر مرحله می توانید از خدمات پشتیبانی ما استفاده نمایید.
نصب برنامه از راه دور
کافی است به شبکه اینترنت متصل باشید و صرفا با یک تماس، پشتیبان ما از راه دور برنامه را روی سیستم شما نصب می کند. و با این روش دموی رایگان برنامه روی سیستم شما نصب و راه اندازی می گردد.
تبدیل به نسخه اصلی
در نسخه دمو کلیه امکانات برنامه دراختیار شما قرار می گیرد و با خیال آسوده نسبت به رویت امکانات برنامه اقدام نمایید. هر زمان که بخواهید از ورژن اصلی استفاده نمایید، به ما اطلاع دهید، تا در اسرع وقت تبدیل نسخه، از روی سرور انجام گردد.